هیئت تنیس روی میز استان اصفهان

ESFAHAN TableTennis

◄ اطلاعیه ►

تقویم مسابقات در سال 1402
ادامه »
► آخرین اخبار ◄
» یکشنبه 9 اردیبهشت 1403  11:51 AM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  2:00 PM
----------------------------
» چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403  1:57 PM
----------------------------
» جمعه 31 فروردین 1403  4:12 PM
----------------------------
» یکشنبه 26 فروردین 1403  4:10 PM
----------------------------
» یکشنبه 19 فروردین 1403  1:32 PM
----------------------------
» شنبه 18 فروردین 1403  12:16 PM
----------------------------
» جمعه 10 فروردین 1403  12:09 AM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:18 PM
----------------------------
» یکشنبه 27 اسفند 1402  1:00 PM
----------------------------
اخبار تنیس روی میز
چهارشنبه 21 اسفند 1392  6:00 PM
عمرانی: ارتقا رنکینگ مستلزم اعزام به مسابقات بین المللی است

بازیکن ملی پوش تیم تنیس روی میز نیک اندیش شهرداری اصفهان گفت: قانون انتخابی المپیک تغییر کرده و فقط کسانی می‌توانند شرکت کنند که رنکنیگ آنها در جهان زیر ۱۰۰ باشد و متأسفانه در ایران خانم‌ها از این رنکینگ برخوردار نیستند و ارتقا رنکینگ مستلزم اعزام ما به مسابقات بین المللی است.

به گزارش سایت هیأت تنیس روی میز استان اصفهان، محجوبه عمرانی در حاشیه برگزاری لیگ برتر تنیس روی میز بانوان باشگاههای کشور در اصفهان، در گفتگو با ایمنا اظهار داشت: امسال به خاطر برگزاری مسابقات به صورت متمرکز قرارداد بازیکنان در همه تیم‌ها کم شده است و این باعث شده که انگیزه بازیکنان افت کند اما از آنجایی که تعداد مسابقات بانوان در طول سال کم است تیم‌ها باز هم تلاش خود را کردند.

وی در مورد سطح مسابقات گفت: سطح این مسابقات برای بازیکنان رده اول ایران پایین است اما برای بعضی از بازیکنان که از دسته‌های پایین‌تر و رده سنی جوانان در این مسابقات شرکت کرده اند مفید بوده است.

عمرانی در پاسخ به این سوال که چه زمانی مشکل عدم حمایت اسپانسرها در ورزش بانوان حل می‌شود گفت: نمی‌دانم این مشکل چه زمانی و توسط چه کسی حل می‌شود. ما در تمام مسابقات با حجاب بازی می‌کنیم و عکاس و فیلمبردار هم از بازی‌های ما عکس گرفته و اخبار مسابقات ما در رسانه‌ها منعکس می‌شود اما اسپانسرها باید اینها را ببیند و از ورزش بانوان بیشتر حمایت کنند.

ملی پوش تنیس روی میز ایران بیان کرد: ما تا الان مقتدرانه همه بازی‌های خود را برده ایم و فکر می‌کنم مس کرمان حتماً بهترین تیم بوده که به فینال راه پیدا کرده است.

وی در مورد برنامه های سال آینده تیم ملی گفت: هشتم اردیبهشت به مسابقات جهانی اعزام می‌شویم و خانم لیموچی سرمربی تیم ملی برنامه اردوها را به فدراسیون داده اما اینکه اردوها چه زمانی شروع شود من در جریان نیستم.

عمرانی افزود: قبل از بازی‌های جهانی ژاپن ممکن است به یک تورنمنت برون مرزی تدارکاتی اعزام شویم اما همه اینها به بودجه فدراسیون و موافقت شورای برون مرزی بستگی دارد.

بازیکن نیک اندیش شهرداری اصفهان در مورد دعوت ملی پوشان بیان کرد: ملی پوشان بر اساس دو دوره مسابقات رده بندی که امسال برگزار شد انتخاب شده اند. چهار نفر برتر ایران به صورت دوره ای با هم بازی می‌کنند که امسال هم هر دو دوره برگزار شد و فکر می‌کنم فدراسیون اسامی منتخبان را به فدراسیون جهانی فرستاده است.

وی در مورد عملکردش در سال ۹۲ اظهار داشت: با توجه به کسب یک عنوان دوم و یک قهرمانی دسته برتر کشور از عملکرد خودم راضی بودم و در اولین مسابقاتی که سال آینده همراه با هم تیمی‌هایم شرکت خواهم کرد سعی می‌کنیم جایگاه ایران را در رده بندی جهانی ارتقا دهیم.

عمرانی در مورد نحوه انتخابی المپیک گفت: تا جایی که شنیده ام قانون انتخابی المپیک تغییر کرده و فقط کسانی می‌توانند شرکت کنند که رنکنیگ آنها در جهان زیر ۱۰۰ باشد و متأسفانه در ایران خانم‌ها از این رنکینگ برخوردار نیستند و ارتقا رنکینگ مستلزم اعزام ما به مسابقات بین المللی است.

ملی پوش ایران گفت: حرف و درد و دل زیاد است و من از شش سالگی وقت و زندگی ام را روی این رشته گذاشته ام و چون برادر و پدرم در این رشته بودند من هم دوست داشتم در این رشته موفق شوم. در این راه آسیب‌های روحی و جسمی زیادی متحمل شده ام و به نظرم مسئولان ورزش اگر واقعاً ورزشی هستند باید این مسائل را درک کنند و بیشتر ما را مورد حمایت قرار دهند.

وی افزود: البته از زحمات باشگاه نیک اندیش و هیات تنیس روی میز اصفهان تشکر می‌کنم که امسال از تنیس روی میز حمایت ویژه کردند اما این حمایت باید در سال‌های بعد بیشتر و بهتر شود.